Content
Overtuig, verbind en inspireer jouw doelgroep
Content
Overtuig, verbind en inspireer jouw doelgroep
Contentmarketing, meer dan alleen tekst
Precies begrijpen wat er leeft onder jouw doelgroep en hier naadloos op inspelen. Dat is de kunst van contentmarketing. Als we het doel en de doelgroep scherp voor ogen hebben, kunnen we daarna verschillende technieken inzetten. Zoals:
- Landingspagina’s die vindbaar zijn in Google
- Social mediacampagne(s)
- Nieuwsbrieven
- Blogs
- Video & foto
Content marketing, meer dan alleen tekst
Precies begrijpen wat er leeft onder jouw doelgroep en hier naadloos op inspelen. Dat is de kunst van contentmarketing. Als we het doel en de doelgroep scherp voor ogen hebben, kunnen we daarna verschillende technieken inzetten. Zoals:
- Landingspagina’ s die vindbaar zijn in Google
- Social mediacampagne(s)
- Nieuwsbrieven
- Blogs
- Video & foto
Waarom contentmarketing
Leads genereren
Je bouwt een duurzame relatie met de doelgroep waardoor je kwalitatieve leads genereert.
Betrouwbaarheid
Door jouw doelgroep te voorzien van relevante content, vergroot je het vertrouwen in je merk.
Betere vindbaar
Contentmarketing zorgt voor betere vindbaarheid in zoekmachines en daarmee creëer je meer bereik.
Starten met contentmarketing
Doelgroep in kaart
Welke doelgroep gaan we benaderen? Wat houdt hen bezig? En wat niet?
Doelstellingen
Welk doel wil je bereiken met contentmarketing?
Contentstrategie
We maken een vertaalslag van doelstelling naar concreet plan: de contentplanning. Van thema’s, communicatiekanalen tot timelines: alles staat erin.
Content creëren
We maken de content zo dat deze naadloos aansluit bij de doelgroep en de gekozen communicatiekanalen.
Evaluatie en bijsturen
Optimale resultaten zijn pas op de lange termijn zichtbaar. Op basis van beschikbare data sturen we tussentijds bij, wanneer we denken dat dit de resultaten bevordert.
Opdrachten waar we content over zijn
Social Media Ardoer
Nieuwsbrief Ardoer
Fotografie Breda
Een duurzame investering
Relevante content
Geeft antwoorden op vragen van de doelgroep. Is niet gecreëerd om direct iets te verkopen, maar om een relatie te bouwen.
De juiste mix communicatiekanalen
Door gebruik te maken van meerdere kanalen én deze te laten samenwerken, maak je optimaal gebruik van gemaakte content.