Adverteren

Online & offline

Adverteren

Online & offline

Adverteren

Er zijn een hoop verschillende manieren van adverteren. Om te bepalen wat de juiste manier(en) zijn, kijken we naar doelstelling(en) én naar gegevens die al bekend zijn.

Door een combinatie van data en techniek weten we jouw doelgroep niet alleen te bereiken, maar ook in beweging te krijgen.

Wanneer de advertenties zijn ingericht, blijven we graag aan boord. Om bij te sturen waar nodig, en om ervoor te zorgen dat de advertenties optimaal resultaat behalen.

Adverteren

Er zijn een hoop verschillende manieren van adverteren. Om te bepalen wat de juiste manier(en) zijn, kijken we naar doelstelling(en) én naar gegevens die al bekend zijn.

Door een combinatie van data en techniek weten we jouw doelgroep niet alleen te bereiken, maar ook in beweging te krijgen.

Wanneer de advertenties zijn ingericht, blijven we graag aan boord. Om bij te sturen waar nodig, en om ervoor te zorgen dat de advertenties optimaal resultaat behalen.

Onze gadgets

SEA (Google)

Zoekmachine adverteren (betaald)

Social media

LinkedIn - Effectief B2B adverteren
Facebook en/of Instagram - Doelgroep gericht adverteren

Offline

Betrouwbare vorm van adverteren

SEA (Google)
Zoekmachine adverteren (betaald)

LinkedIn
Effectief B2B adverteren

Facebook en/of Instagram
Doelgroepgericht adverteren

Offline
Betrouwbare vorm van adverteren

Waarom adverteren bij ons

Datagedreven

Adverteren op basis van cijfers

Creatief

Een sterke advertentie voelt niet als reclame

Doelgericht

Wij haken in op de gedachtes van de doelgroep

Advertenties waar we trots op zijn

€ 28,68

directe omzet per geïnvesteerde € in Google Ads

48%

minder Facebook campagnekosten
per lead

Rendabel adverteren

Wanneer je kiest om te investeren in adverteren, wil je daar bepaalde doelen mee behalen. En dat willen wij natuurlijk ook. Wij geven een eerlijk advies over de haalbaarheid van doelen en welk budget daar passend bij is.

FAQ's

Dat is van een hoop verschillende factoren afhankelijk. We zullen allereerst gaan kijken naar wat voor gegevens er al bekend zijn over bijvoorbeeld de doelgroep. Met de doelstelling achter in ons hoofd, stippelen we een plan uit om de resultaten te behalen.

Beide termen hebben te maken met zichtbaarheid in zoekmachines en zorgen ervoor dat je hoger komt te staan in de ranking van bijvoorbeeld Google. Het grote verschil: bij SEA betaal je voor jouw positie. Grof gezegd is SEA effectief op de korte termijn en SEO op de lange termijn. 

Als het gaat om online adverteren, richten wij de advertenties voor je in en blijven we het liefste bij je aan boord. We kunnen dan als het nodig is bijsturen om te zorgen voor de meest optimale resultaten. 

Scroll naar boven