Content

Overtuig, verbind en inspireer jouw doelgroep

Content

Overtuig, verbind en inspireer jouw doelgroep

Contentmarketing, meer dan alleen tekst

Precies begrijpen wat er leeft onder jouw doelgroep en hier naadloos op inspelen. Dat is de kunst van contentmarketing. Als we het doel en de doelgroep scherp voor ogen hebben, kunnen we daarna verschillende technieken inzetten. Zoals:

Content marketing, meer dan alleen tekst

Precies begrijpen wat er leeft onder jouw doelgroep en hier naadloos op inspelen. Dat is de kunst van contentmarketing. Als we het doel en de doelgroep scherp voor ogen hebben, kunnen we daarna verschillende technieken inzetten. Zoals:

Waarom contentmarketing

Leads genereren

Je bouwt een duurzame relatie met de doelgroep waardoor je kwalitatieve leads genereert.

Betrouwbaarheid

Door jouw doelgroep te voorzien van relevante content, vergroot je het vertrouwen in je merk.

Betere vindbaar

Contentmarketing zorgt voor betere vindbaarheid in zoekmachines en daarmee creëer je meer bereik.

Starten met contentmarketing​

Doelgroep in kaart

Welke doelgroep gaan we benaderen? Wat houdt hen bezig? En wat niet?

Doelstellingen

Welk doel wil je bereiken met contentmarketing?

Contentstrategie

We maken een vertaalslag van doelstelling naar concreet plan: de contentplanning. Van thema’s, communicatiekanalen tot timelines: alles staat erin.

Content creëren

We maken de content zo dat deze naadloos aansluit bij de doelgroep en de gekozen communicatiekanalen.

Evaluatie en bijsturen

Optimale resultaten zijn pas op de lange termijn zichtbaar. Op basis van beschikbare data sturen we tussentijds bij, wanneer we denken dat dit de resultaten bevordert.

Opdrachten waar we content over zijn

Social Media Ardoer

Nieuwsbrief Ardoer

Fotografie Breda

Een duurzame investering

Wanneer je investeert in contentmarketing, kun je over een lange periode profiteren van de resultaten. Daar tegenover staat wel dat resultaten niet in één dag zichtbaar zijn én dat je doorlopend (relevante) content moet creëren, herzien en optimaliseren voor de beste resultaten.

Relevante content

Geeft antwoorden op vragen van de doelgroep. Is niet gecreëerd om direct iets te verkopen, maar om een relatie te bouwen.

De juiste mix communicatiekanalen

Door gebruik te maken van meerdere kanalen én deze te laten samenwerken, maak je optimaal gebruik van gemaakte content.

Scroll naar boven