Meet the team: Martijn

Martijn Hamelink - 'Chef' Upper Marketing

Drie jaar geleden bedacht hij het concept Upper Marketing. Een op dat moment nog enthousiast idee zonder concreet plan, maar inmiddels een volwaardig (jong) bedrijf met 7 enthousiaste werknemers.

3 vragen aan Martijn:

1. Waarom marketing?​

‘Los van het gegeven dat ik er mijn ‘ei’ in kwijt kan en me bezig kan houden met cijfertjes, geloof ik dat marketing niet zo ingewikkeld hoeft te zijn als mensen soms doen geloven. Net als in andere branches vliegen de moeilijke vaktermen je soms (onnodig) om de oren. Terwijl ze vaak niet zo ingewikkeld zijn als ze klinken, vind ik dan. Met Upper Marketing wil ik graag laten zien dat een eenvoudige benadering en nuchtere houding verhelderend én succesvol kan zijn. Afhankelijk van de klantvraag kun je met een portie gezond verstand en een leergierige werkhouding heel veel betekenen en verbeteringen realiseren door de juiste keuzes te maken.’

2. Wat doe jij voor Upper Marketing?

‘Zelf benader ik marketing voornamelijk datagericht. Maar ik geloof dat de succesfactor zit in een mix van data en creativiteit. Daarom geniet ik enorm van collega’s die met aandacht écht een (visueel) verhaal kunnen creëren. Die samenwerking is goud waard wat mij betreft.’ 

3. Waarom het ondernemerschap?

‘Ik vind het leuk om (jonge) mensen op weg te helpen in hun carrière. Collega’s écht beter zien worden in wat ze doen. En het meest belangrijke: ervoor zorgen dat iedereen hier met veel plezier werkt. Natuurlijk hebben we allemaal wel eens een baaldag, maar ik vind het heel belangrijk dat iedereen overall een prettig gevoel heeft bij wat ze doen en over de werkomgeving. Ik geloof namelijk ook dat dit een voorwaarde is om klanten goed te kunnen helpen.   

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Scroll naar top